February 13, 2007

meet aquashark

..sau misterul din spatele nick-ului meu "pleonastic"

oh man! i'm alienating my (already few) female fans with this one :/
sorry ladies, come back later ^^

Aquasharks sunt o specie de omuleti LEGO din setul Aquazone din care mai fac parte Aquanauts, Hydronauts & Stingrays (ultimii aparuti in '98 - it's not meant as a sick joke) si arata cam asa:
Aquashark minifigure

primul si singurul aquashark pe care l-am avut a fost
modelul Shark Scout / Aquashark Dart:
<3

a fost al doilea model cumparat si mi-a placut atat de mult incat vreo 5 ani am fost pasionat de asa ceva (cam pana prin clasa a 6/7-a). am adunat in total vreo ~20 de modele (destul de putine comparativ cu some rich spoiled brats i know, die!!) pentru ca pe vremea aia (probabil si acum) costau o gramada de bani >:P

acum colectia zace amestecata intr-o punga si aduna praf intr-un dulap. mai am cutiile originale si instructiunile (ex: ¹, ²), desi daca ma chinui pot sa le reconstruiesc pe majoritatea din memorie [-]¸[-]

all in all, LEGO is teh shitz y'all!
best toys a (smart) kid can and should have.

in incheiere va oblig sa vedeti portavionul asta facut din LEGO. este monumental!

(pozele postate apartin site-ului guide.lugnet.com)

5 comments:

Anonymous said...

da frate super jucarie aia .. am avut si eu una

Roxa said...

It looks like fuckin` Darth Vader. o.O

aquashark said...

dunn mencion darth vader around heer or imma go klingon on ur ass :P

haev sum disency plz k thx!11

Anonymous said...

lego <3333

io am fost mai neglijent cu ale mele, am pierdut mai toate cutiile si o parte din piese :( ..mai am insa destule cataloage :D

lego s-au cam stricat dupa 95-96, iar acu sunt niste overpriced kkturi, cu toate fazele cu roboti si star wars... sau asa mi se pare mie :P

aquashark said...

yeah dude!
so fucking true!

dupa '97 le-au complicat din ce in ce mai mult si si-au cam pierdut din farmecul ala al simplitatii..