February 12, 2007

the angry nintendo nerd in me..

we be moving along now to more serious geek matters (and closer to blog suicide) >_<

cati dintre voi va mai amintiti de celebra consola Terminator2 (aka "jocu' pe televizor" cu Mario si Duckhunt) care a fost populara in intervalul anilor '95 - '99?

ei bine, nu cred ca multi dintre voi stiu ca respectiva consola era o clona de NES (Nintendo Entertainment System) fabricata in Taiwan si care functiona cu jocuri ("casete") piratate.

acum cati dintre voi sunt dispusi sa recunoasca ca au pierdut un timp semnificativ (pe care il regreta) cu unele din cele mai aberante si chinuitoare jocuri video concepute vreodata?
jocuri, culmea, destinate copiilor.. ca sa vezi sadism! >:]

eu recunosc! now don't get me wrong.. am amintiri placute fata de un numar decent de jocuri Nintendo, insa unele really, really sucked ass from a straw chiar si pentru vremea aceea.. si dupa cum am descoperit nu sunt singurul cu amintiri traumatizante (thank god, macar atata consolare).

therefore, i bring you: the Angry Nintendo Nerd, un individ care face niste review-uri video foarte amuzante despre acele jocuri dezastruoase care ne-au rapit timp si neuroni pretiosi.

pe unele dintre ele le-am jucat si pot depune marturie ca sunt niste mizerii, insa mai infricosator este faptul ca pot sa dau exemple de jocuri si mai proaste.

however some justice has been done nonetheless! ^_^

postez aici 2 sample-uri si daca va pasioneaza subiectul (who am i kidding?) puteti gasi colectia completa de review-uri pe homepage-ul respectivului (eu le-am vazut pe toate si pe unele chiar de mai multe ori :D).

TOP GUN by the Angry Nintendo Nerd


TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES by the Angry Nintendo Nerd

6 comments:

utopic said...

pt post-ul asta te nominalizez la roblogfest 2014, categoria CREMA, FRATEE

pacat doar ca nu l-am putut citi

poate incepi sa te gandesti si la publicul cu vagin

aquashark said...

adica nihase, sir alex aishi & co. nu va mai ajung? :P

i strive fo oreginalateeh

utopic said...

auzi ma, nu vii tu dupa 3 post-uri sa te iei de legendele blogosferei, mkay?@!1421532t6yfgv

aquashark said...

oh shitz! that's a blogging faux pas..

Anonymous said...

doodz
get a wii and ish
or plae warioware on ds lite. i know i am atm, it's friggin hilarious, check it owt on youtube or smthg
HOLLA !
p.s. "all hail the rebirth of nintendo, rising from its gamecube ashes to piss on Fony ps3 and xshit360"

aquashark said...

fuck nintendo

SEGA waz teh shitz0r, RIP :(