June 11, 2007

back to the gaming roots

de ceva vreme am inceput sa recolectionez jocurile de Nintendo NES/Famicom care mi-au bucurat copilaria..

ma rog, mi-au bucurat copilaria pana in momentul in care am descoperit SEGA si al lor Mega Drive, descoperire ce mi-a dat peste cap scara de valori intr-ale joacelor de la varsta respectiva. din acel moment m-am jucat pe NES numai injurand si blestemandu-mi zilele ca eu nu am un SEGA si ca sunt nevoit sa ma multumesc cu o platforma uzata moral de 10 ani cu o grafica saraca lipita si cu 90% din jocuri adevarate instrumente de tortura a simturilor.

asadar sunt in etapa de strans de ici, de colo ROM-urile cu acele putine jocuri de care-mi aduc aminte cu drag :)

azi am reusit, dupa ce mi-am scremut memoria o buna perioada de timp, sa dau de doua joculete care mi-au placut foarte mult, insa din care nu prea imi aduceam aminte decat franturi vizuale nu foarte relevante.

primul joc se numeste "Mitsume go Tooru", iar eu mi-l aduceam aminte dupa titlul versiunii pirat "3 Eyes" de pe clona de Famicom, Terminator2.



al doilea joc este "Ninja Cop Saizou", pe care mi-l aduceam aminte dupa o scena in care eroul principal, un ninjalau evident, il tinea de mandibula pe un nene dubios cu ochelari de soare.



pentru moment am gasit mai toate titlurile notabile de pe platforma NES despre care-mi pot aduce aminte oricat de putin pentru a le cauta, desi banuiesc ca-mi scapa vreo cateva si abia astept ca memoria mea sa filtreze din adancuri si alte indicii chinuitoare pe care sa le dovedesc eventual. it's quite fun to look for something you don't know exactly what it is xD

cu aceasta ocazie le multumesc si acelor h4x0ri din Rusia o/
care au pus la punct un site foarte util anticarilor consolisti.
pacat ca au prostul obicei de a nu traduce mare lucru >_< va urma in curand un top10 al jocurilor NES si va avertizez de pe-acum ca nu va contine mult prea obositele serii Mario, Legend of Zelda, Castlevania, Metroid etc. asa ca o sa aveti ocazia sa aflati de jocuri mai putin cunoscute, insa foarte interesante :P

No comments: